Як зареєструватися в особистому кабінеті.
Увага! Шановні абоненти, для авторизації в особистому кабінеті вказуйте свої логін та пароль,
з якими ви були зареєстровані раніше в попередній версії особистого кабінету. Проходити
реєстрацію заново не потрібно.
Але якщо ви не пам'ятаєте свій пароль, ми можемо деактивувати ваш обліковий запис. В
цьому випадку вам буде потрібно пройти процедуру реєстрації заново. Для деактивації просто
надішліть запит за допомогою форми зворотного зв’язку.
1. Перехід на сторінку реєстрації:
Якщо Ви раніше не реєструвалися в особистому кабінеті, перейдіть на сторінку
реєстрації/авторизації.
Потрапити на неї можна з відповідного посилання «Почати реєстрацію»
на головній сторінці нашого сайту.
2. Заповнення форми:
У формі реєстрації вкажіть:
* Особовий рахунок — унікальний цифровий код для кожного абонента, вказаний на Ваших квитанціях на оплату.
** Персональний кабінет абонента, містить Ваші персональні дані. Саме з цієї причини для доступу до цього сервісу просимо Вас зареєструватися, вказавши номер особового рахунку та суму останньої оплати за спожитий вами природний газ.(вказуйте 0 (нуль))
Вказані дані дадуть можливість впевнитись, що саме Вам належить вказаний особовий
рахунок, та забезпечать конфіденційність відомостей про Вашу особу згідно положень
Закону України «Про захист персональних даних».
Дальше необхідно ввести ЕІС – код споживача ( на латинській розкладці клавіатури),який надрукований у Ваші квитанції, яку Вам щомісяця присилає ДП «Газпостач».
Якщо Ви помилитесь при введені особового рахунку, або невірно вкажете суму останнього платежу, система реєстрації дасть можливість виправити помилку. Подальша реєстрація доступна лише у випадку, коли обидва згадані параметри будуть вказані вірно.
Після того, як всі дані форми реєстрації будуть внесені вірно, на вказану Вами електронну
адресу буде вислано лист підтвердження реєстрації з унікальним паролем.
3. Після авторизації вам доступно:
Якщо процедура реєстрації пройшла нормально, то після авторизації Вам буде доступна
інформація за вашим особовим рахунком.
Зовнішній вигляд інформаційних блоків - розділів може відрізнятись в залежності від того,
сплачуєте ви за спожитий природний газ за показами лічильника чи за тарифом.
4. Поради:
Отже, Ви вирішили зареєструватись або ввійти до Особистого кабінету після реєстрації, однак
вікно авторизації на екрані не відкрилось. В такому випадку спробуйте здійснити наступні
операції: