Список телефонів ПрАТ «Тернопільміськгаз»
м.Тернопіль
Митрополита Шептицького, 20
Приймальна |
25-04-92 |
Головний інженер |
25-39-48 |
Головний бухгалтер |
25-98-65 |
Бухгалтерія |
25-14-83 |
Компобут |
25-37-84 |
|
0675460171 |
Абонвідділ
|
52-46-95
52-63-78
52-27-30
52-72-19
0675748138
0675748121
|
Заключення договорів
|
0678406205
|
Начальник абонвідділу |
43-40-14 |
Технічний і проектний відділ |
22-00-60 |
|
|
О.Довженка, 14 а
Майстерня |
51-51-10 |
Служба підземних газопроводів |
51-51-20 |
Аварійна служба |
51-51-26 |
Монтажна дільниця |
51-50-91 |
Пломбування лічильників |
51-52-32 |
Внутрібудинкова служба |
51-52-37 |
Контакт-центр
До відома мешканців м. Тернополя та населених пунктів Тернопільського району, які обслуговуються ПрАТ «Тернопільміськгаз».
У ПрАТ «Тернопільміськгаз» функціонує Контакт-центрі Оператора газорозподільної мережі ПрАТ "Тернопільміськгаз",де можна отримати кваліфіковану консультацію з питань розподілу природного газу.
Споживачі ПрАТ «Тернопільміськгаз» мають можливість отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань щодо розподілу природного газу та подавати показники газових лічильників по багатоканальному номеру:
+38 067 574 81 21
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку.
Графік роботи: Пн.- Чт. 8.00-17.00
Пт. 8.00-16.00
Обідня перерва: 12.00 – 12.48
Вихідні дні: субота, неділя.
В Контакт-центрі можна дізнатись номер свого особового рахунку, звірити розрахунки, повідомити фактичні показання лічильника та проконсультуватись щодо оплати та інших питань з розподілу природного газу.
З якими питаннями можна звертатись до контакт-центру
Звернутися до контакт-центру ви можете з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо розподілу природного газу. На практиці це означає, що оператор намагатиметься допомогти вам. І якщо у нього немає готової відповіді, він з'єднає вас з фахівцем або надасть контакти профільної служби.
Увага! Всі розмови з оператором записуються. Запис може бути використаний з дотриманням чинного законодавства України. Якщо ви не згодні, щоб ваші розмови з оператором записувалися, ви можете скористатися письмовою консультацією. Для цього надішліть запит на пошту контакт-центру. Адреси поштових скриньок вказані нижче у цій публікації.
З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:
З метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна "Гаряча лінія" для подання скарг та звернень від Споживачів:
Телефон “Гарячої лінії”
0 800 507 104
Усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України
Додатково клієнти можуть звернутись до газової компанії на електронну пошту admin@tmgaz.te.ua
Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.
Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями.
Також споживачі можуть скористатися «Особистим кабінетом». Користувачі кабінету власноруч можуть переконатися в перевагах даної послуги. Адже передавати показники лічильника газу та ознайомитися з історією нарахувань можна не виходячи з дому - зручно і доступно кожному.
Аварійна служба 104 - цілодобово!
Якщо ви не знайшли відповідей на свої запитання на сайті, скористайтесь формою для зворотнього зв'язку.
Ми обов'язково відповімо Вам.
Форма контактів